Pagina de ajutor
Am realizat acest serviciu din dorinta de a oferi o metoda de incarcare a cartelelor preplatite, usoara, sigura si mai ales rapida. Suntem insa siguri ca ai intrebari despre cum functioneaza si ce trebuie sa faci. Mai jos le-am adaugat pe cele mai populare. Foloseste butonul Ajutor pentru a lua legatura cu noi in cazul in care ai o intrebare ce nu se gaseste aici.
Cum imi incarc cartela ?
Primesc o eroare cand introduc numarul de telefon
La introducerea unui numar de telefon platforma Kartela.ro verifica daca acesta este valid la operatorii de telefonie mobila. Cea mai frecventa eroare este Nu poti efectua o incarcare pentru acest numar. In acest caz te rugam sa verifici daca numarul nu este cumva pe abonament, caz in care nu putem face nimic. In cazul in care eroare persista si numarul apartine unei cartele reincarcabile te rugam sa ne scrii prin pagina de contact, sau foloseste butonul Ajutor
- Pasul 1. Introduci numarul de telefon pe care doresti sa il incarci. Poate fi al tau sau al unui prieten. Serviciul va detecta automat daca este eligibil pentru incarcare (daca nu cumva este numar cu abonament de ex) si reteaua de telefonie mobila in care este inregistrat.
- Pasul 2. Adauga suma pe care doresti sa o incarci. Valorile de incarcare, variaza in functie de operator, de la 3Euro la 200Euro. Poti modifica valoarea pe care doresti sa o incarci la orice moment.
- Pasul 3. Adauga informatiile pentru facturare (asa cere legea din Romania) si apasa plateste. Vei fi redirectionat automat printr-o conexiune securizata catre pagina de plata a procesatorului de card, NETOPIA mobilPay
- Pasul 4. Succes! Tranzactia este realizata si detaliile incarcararii au fost trimise la operatorul de telefonie mobila. In urmatoarele 10 secunde ar trebui sa primesti o notifcare prin SMS cu detaliile de incarcare. Cartela ta este incarcata!
Cum Platesc?
Plata serviciilor de reincarcare Kartela.ro se realizeaza exclusiv cu card bancar. Sunt acceptate orice carduri, de credit sau debit emise sub siglele Visa si Mastercard (inclusiv Visa Electron si Maestro, daca acestea sunt inrolate pentru plati on-line). Tranzactiile sunt realizate securizat folosing 3DSecure si encriptare a comunicatiei pe 256Biti.
Cum aflu daca mi-a fost incarcata cartela?
Kartela.ro realizaeaza incarcare directa, on-line fara sa mai fie nevoie de PIN. Practic, dupa ce tranzactia a fost aprobata, vei primi o confirmare a incarcarii cartelei tale pe telefon, trimisa prin SMS direct de operatorul de telefonie mobila. De cele mai multe ori mesajul soseste in cateva secunde. In functie de incarcarea fiecarui operator acest timp poate ajunge dar nu depasi 10 minute. Pentru verificare suplimentara poti accesa serviciile specifice fiecarui operator de telefonie mobila din Romania
- Orange - Apeleaza gratuit 333 sau *133#
- Vodafone - Apeleaza gratuit *222
- Telekom (fost Cosmote) - Apeleaza gratuit 1234
Ce se intampla daca nu primesc nici un mesaj sau creditul nu a fost incarcat pe cartela?
Daca nu primesti in 10 minute mesajul de la operatorul de telefonie iti sugeram sa verifici apeland numerele asociate fiecaruia. Este posibil, ca acesta sa intarzie livrarea (din mai multe motive mai mult sau mai putin obiective). Pentru cazul in care NU ai primit credit, te rugam sa verifici detaliile tranzactiei (din meniul "Contul Meu"). Orice eroare te rog sa o raportezi catre noi folosind formularul "Ajutor". Vom incerca sa rezolvam situatia cat mai rapid si eficient. Cel mai important, nu te panica. Iti garantam ca vom solutiona orice problema.
Am nevoie de cont Kartela.ro?
Stim ca deschiderea de conturi este cateodata o munca in plus. Cu noi insa va fi un avantaj. Motivele sunt nenumarate, dar iti precizam cateva dintre ele.
- Istoric tranzactii - Toate tranzactiile tale, incluzand data, numar de telefon si suma incarcata
- PunKte - Sistemul nostru de loializare. Incarci si primesti punKte. Pe care le poti folosi cum doresti
- Date personale - Odata autentificat nu va mai fi nevoie sa iti completezi datele de facturare.
De cele mai multe ori vom oferi promotii speciale pentru reincarcari. Pe care le poti primi pe SMS sau email. Apropo, ai vizitat pagina de promotii ?
Pot transfera creditul incarcat?
Limitarile introduse de operatorii de telefonie mobila nu permit transferul creditului incarcat prin metoda on-line. Pentru informatii suplimentare te rugam sa iei legatura cu operatorul tau de telefonie mobila.
Ce sunt PunKtele si cum le pot folosi
PunKtele fac parte din sistemul de loializare a serviciului Kartela.ro. La fiecare reincarcare, in functie de valoarea incarcata, vei primi un numar de punKte. Acestea se acumuleaza in contul tau (pentru aceasta trebuie sa iti deschizi unul). PunKtele se pot transforma in coduri de reduceri, dupa ce te-ai autentificat si pot fi folosite pentru a reduce valoarea facturii finale la urmatoarea reincarcare. Codurile de incarcare se pot folosi exclusiv in cadrul serviciului Kartela.ro, dar sunt transmisibile (le poti face cadou de exemplu).
Pot sa incarc de pe telefonul mobil?
Poti incarca de pe telefonul mobil fara probleme. Iti trebuie doar o conexiune la internet, mobila sau WiFi si un card bancar. Binenteles poti accesa serviciul nostru de oriunde doresti.
Am gresit numarul de telefon. Pot anula tranzactia?
Din nefericire, o tranzactie autorizata nu mai poate fi retrasa.